نهم دی تجدید بیعت با ولایت
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 21000
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

وصیت شهدا

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 36
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 22
:: بازدید سال : 30
:: بازدید کلی : 21000
نویسنده : جهادگر سایبری
یک شنبه 6 دی 1393

قم - امام جمعه موقت قم با تحلیل حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 گفت: مردم در 9 دی با حضور حماسی خود در صحنه، انقلاب اسلامی را بیمه کردند و حاصل 20 سال تلاش، برنامه ریزی و سرمایه گذاری آمریکا، انگلیس و اسراییل را در زمینه توطئه چینی علیه نظام بر باد دادند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی اضافه کرد: مردم در حماسه 9 دی، مهره های پنهان دشمنان را شناسایی کردند و آنها را به انزوا کشاندند و اثبات کردند نه تنها در جنگ سخت، بلکه در عرصه جنگ نرم نیز در صحنه هستند و حماسه خلق می کنند.

شیراز - آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز، نهم دی ماه را روز بصیرت و میثاق با امامت و رهبری دانست و گفت: با توجه به نقش حرکت عظیم مردمی در روز نهم دی ماه در تداوم انقلاب باید این روز به عنوان یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی همواره و به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.

اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم با حضور خودجوش و عظیم خود در راهپیمایی روز 9 دی جلوه هایی از بصیرت و اعتقاد به ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی افزود: 9 دی روز بصیرت، اعجاز و تجدید میثاق با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

کاشان - امام جمعه موقت کاشان گفت: حماسه 9 دی تجلی ارزش های اخلاقی و حضور آگاهانه و به موقع مردم ولایتمدار در دفاع از دین و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسلامی تبار افزود: مردم در این روز توانستند بار دیگر با حضور به موقع دفاع از انقلاب، اسلام و میثاق با ولایت را نشان دهند و مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

زاهدان - امام جمعه زاهدان گفت: خروش میلیونی ملت ایران برای مقابله با توطئه های شوم فتنه گران در روز 9 دی برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، 9 دی یکی از ایام الله انقلاب اسلامی است که مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر برای دفاع از آرمان های نظام به میدان آمدند.

بوشهر - امام جمعه بوشهر گفت: حماسه روز 9 دی اوج شکوه، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی برای اثبات وفاداری و مجاهدت در راه حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: 9 دی روز فریاد نه ملت به فتنه گران و آری گفتن با بصیرت به آرمان ها و ارزش های انقلاب و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب است.

سمنان - امام جمعه سمنان درباره حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: این حماسه نماد صلابت رهبری، بصیرت مردم و عنایت خدا در خاموش کردن آتش فتنه است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی افزود: در روز 9 دی راهپیمایی نداریم ولی تجمع بصیرت و میثاق با ولایت در این روز باید هر چه باشکوه تر برگزار شود.

شهرکرد - امام جمعه شهرکرد گفت: فتنه گران می خواستند به عاشورای حسینی ضربه بزنند و حتی به عکس امام راحل بی احترامی کردند اما مردم در نهم دی ماه به فتنه گران درس عبرت دادند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: خطای فتنه گران در سال 88 ضایع کردن حق الناس بود و خدا از حق الناس نمی گذرد.

اراک - آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک گفت: حماسه 9 دی به عنوان نقطه عطفی برای نمایش اتحاد و انسجام ملی ایرانیان حول محور ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه اراک افزود: هدف اخلالگران در سال 88 توهین به نظام اسلامی، قانون اساسی و هتک حرمت اهل بیت(ع) بود اما مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی همصدا و همنوا با یکدیگر به حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی به پا خاستند و نشان دادند که تا آخرین قطره های خون خود از نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

ساری - امام جمعه ساری از 9 دی ماه به عنوان روز دفاع از اسلام و نماد بیداری مردم و بصیرت و درایت رهبر معظم انقلاب یاد کرد.

آیت الله نورالله طبرسی افزود: این روز به عنوان روز شجاعت، بصیرت و میثاق با ولایت فقیه و دفاع از ارزش های دینی در تاریخ کشور همواره زنده خواهد ماند.

بجنورد - امام جمعه بجنورد گفت: مردم در 9 دی سال 88 با برافروختن چراغ بصیرت، فضایی را که بر اثر فتنه گری، مه آلود شده بود، شکستند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی اظهار کرد: 9 دی روز بلوغ سیاسی ملت ایران و یوم اللهی فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی است.

خرم آباد - امام جمعه خرم آباد گفت: مردم ایران در نهم دی با بصیرت و تبعیت از رهبری، وظیفه شناسی خود را اثبات کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی افزود: اهمیت واقعه 9 دی به این است که در این روز چشم فتنه گران کور و فتنه ای که توسط استکبار و پیاده نظام آن در حال پیگیری بود خنثی شد.

یاسوج - امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: حضور گسترده و به موقع قشرهای مختلف ملت ایران در این حماسه مهم، تمام نقشه های شوم دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: در 9 دی 88 ملت ایران به طور خودجوش، یکپارچه، با بصیرت و هوشیاری کامل برای دفاع از نظام، انقلاب و ولایت فقیه وارد صحنه شدند.

اهواز - امام جمعه موقت اهواز گفت: ملت ایران با برگزاری راهپیمایی عظیم در 9 دی 1388 در سراسر کشور وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا حاجتی بیان کرد:حماسه 9 دی پاسخ مردم ایران به فتنه گری آمریکا و کشورهای غربی بود و از این رو مردم با برگزاری بزرگداشت این روز بار دیگر تاکید می کنند که اجازه دخالت در امور داخلی ایران را به غربی ها نمی دهند.

گرگان - امام جمعه موقت گرگان گفت: حماسه 9 دی متعلق به هیچ گروه و حزب خاصی در کشور نیست و به همه ملت ایران تعلق دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم لیوانی افزود: این روز در واقع، روز میثاق آحاد ملت ایران با ولایت و ائمه اطهار (ع) بخصوص امام حسین (ع) است.

یزد - امام جمعه یزد گفت: نهم دی ماه یادآور حماسه بزرگی است که در آن مردم ولایتمدار ایران، آگاهی و بصیرت خود را با پیروی از ولایت نشان دادند.

آیت الله محمدرضا ناصری افزود: در این روز مردم ما در مقابل برخی افراد که در جریان فتنه به مراسم عزاداری اهانت کردند و از آرمان های امام خمینی(ره) گذشته و به ولایت بی حرمتی کردند، ایستادند.

ارومیه - امام جمعه ارومیه گفت: حماسه 9 دی سمبل بصیرت و تبعیت ملت ایران از رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: ملت بصیر ایران اسلامی با حضور خود در حماسه 9 دی، زمینه نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرد.

زنجان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: 9 دی سالروز، انسجام، وحدت، اقتدار و غرور ملی ایرانیان است.

آیت الله علی خاتمی افزود: با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، انواع توطئه ها و نقشه ها برای شکست آن طرح ریزی شد که همه این نقشه های شوم با عنایت ها و لطف خداوند متعال نقش بر آب شد.

قزوین - امام جمعه موقت قزوین گفت: حماسه ماندگار 9 دی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی فهماند که این ملت بصیر و همیشه در صحنه، در همه حال پشتیبان این نظام و ولایت بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن باریک بین از 9 دی 88 به عنوان یکی از مناسبت های تاریخی مهم و فراموش نشدنی کشور یاد و بر عبرت آموزی از این واقعه تاریخی تاکید کرد و افزود: سیاسیون ما باید در اعمال و رفتارشان ملتزم به قانون باشند و اگر قانون به نفع آنها نبود شروع به سرپیچی از آن نکنند.

کرج - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج از حماسه 9 دی به عنوان روز میثاق ملت قهرمان و آزاده ایران اسلامی با مقام عظمای ولایت یاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» گفت: مردم انقلابی ایران، با بصیرت و آگاهی در روز 9 دی به میدان آمدند و بر توطئه های داخلی و خارجی خط بطلان کشیدند.

اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حماسه 9 دی متعلق به سلیقه سیاسی خاصی نیست بلکه به همه ملت ایران تعلق دارد و روز وحدت و هماهنگی تمام سلایق سیاسی است.

آیت الله سید حسن عاملی افزود: امتیاز بزرگ انقلاب ایران توانایی آن در عبور از بحران های بزرگ و سنگینی است که می تواند هر انقلابی را به راحتی به زانو در آورد.



:: موضوعات مرتبط: وظایف طلاب درنگاه مقام معظم رهبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
معبر بی سنگر در تاریخ : 1393/10/30/2 - - گفته است :
سلام ممنون از ایمیلتون قالب شهدای روحانی فک نکنم باشه چون زیاد کسی استفاده نمیکنه میتونید از قالب شهید خرازی استفاده کنید تو معبر ما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
بسم الرب الشهدا این گذرگاه ستاد اطلاع رسانی یادواره شهدای روحانی منطقه کاشان است درراستای رفع اشکالات نظرات خود را ارائه فرمائید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اطلاع رساني ستاد يادواره شهداي روحاني و ايثارگر منطقه كاشان و آدرس yadwareh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.